dimarts, 12 de febrer del 2008

Paraules del primer tinent d'alcaldessa



Sergi,
Accepto la invitació, i aquí em téns. La política, els que hi creiem, la fem des de l'amplitud de l'àgora, encara que uns i altres ens trobem sotmesos sovint a l'acció de franctiradors anònonims que ens disparen impunement des dels blogs.

Aquestes són les paraules que Lluís Martinez m'adreça en un comentari a l'anterior escrit després d'haver-lo convidat a participar en aquest bloc.

Em sorprenen les paraules del nostre primer tinent d'alcaldessa. Em sorprén sobretot pel fet de que basa els seus arguments amb termes relacionats amb la democràcia. I ara va i diu que els anònims que opinen als blogs ho fan impunement. Això que vol dir que haurien de ser castigats per donar les seves opinions????? Sincerament fa por que una persona que diu que és democrata pugui arribar a dir aquestes paraules...

Només fa falta veure certs comentaris per saber perqué hi ha gent que prefereix mantenir-se en l'anonimat:

-"I sí alguns hem de mantindre l'anomimat per evitar que caciques com tú prenguin mesures diguem...no gaire demòcrates."

Només fa falta veure com aquest senyor canvia el sentit dels comentaris... Jo no vaig dir d'apujar els sous de l'oposició per motivar-los. En canvi va el nostre primer tinent d'alcaldessa i diu:

-"no poso en dubte que els regidors de l'oposició treballarien més a gust si poguéssin cobrar més, però potser no els fas quedar massa bé posant en dubte la seva motivació actual, que jo penso que no queda condicionada en absolut per la gratificació econòmica que reben".

Jo en cap moment poso en dubte la feina de l'oposició. Tot el contrari. Però d'alguna manera ell si que posa en dubte la feina que fan els regidors de l'oposició. Llegiu be les primeres paraules... No poso en dubte que si poguessin cobrar més treballarien més a gust. Però que és això??????? Vaia falta de consideració sr. Martinez!!! Vaia falta de respecte vers l'oposició!!
L'únic que jo proposava era igualar una mica els sous... Però clar això suposaria una reducció del seu sou i això no interessa. I a la vegada ens demostra quina és la prioritat d'alguns dels regidors de govern que tenim a Abrera.