divendres, 8 de febrer del 2008

Carta a Lluís Martinez Dies, regidor de Territori i Medi Ambient.

Benvolgut Lluís,
Primerament m'agradaria convidar-lo a dirigir-se a mi en la meva "tribuna"(tal i com vostè anomena el meu bloc). No penso entrar en un debat amb vostè en un bloc, on creguim, no tornaré a escriure. Simplement perqué el seu propietari no em mereix cap respecte, i menys després d'anar acusant-me falsament de certs fets.

Vostè ara pensarà que jo també dic coses que creu que no són certes, més que res perqué està esperant que desmenteixi uns comentaris. Doncs miri li explicaré quin és el sentit dels comentaris que vol que desmenteixi:

-L'ajuntament augmenta abusivament l'IBI per poder mantenir a un regidor més a pensió completa, el qual és regidor de Territori i Medi Ambient, i pels seus comentaris als plens, sembla que el territori d'Abrera no li mereix cap respecte i que el Medi Ambient no li preocupa.
En la meva opinió un regidor de Medi Ambient que és capaç de dir el que vostè diu, no mereix cobrar el que cobra. (Però és la meva opinió. Llibertat d'expressió de la que s'omplen la boca alguns)

-L'ajuntament augmenta abusivament l'IBI i és incapaç d'augmentar els sous dels regidors de l'oposició argumentant que seria immoral. Doncs sincerament, penso que haurien de ser més equitatius. Trobo que és una falta de respecte i una falta de respecte a la feina d'aquests regidors de l'oposició, que creguim, (almenys els que més conec, i no ho dic únicament pel d'Esquerra) hi posarien més ganes i més il.lusió, i sobretot menys prepotència i més democràcia. No ho posi en dubte siusplau. (És només la meva opinió. I repeteixo: això és llibertat d'expressió. Vostè tindrà una opinió qun ho llegeixi, i aquesta serà lliure.).
-En resum, si personalment no s'ha augmentat el sou de ningú, si s'ha augmentat la despesa en sous. Cert o no?. I en cap moment s'han intentat equiparar. Tot el contrari... més diners cap a govern i a l'oposició... només aigua i caramels als plens. (Tinc en compte l'augment de nombre de regidors. Tot sigui dit.) Espero haver aclarit els comentaris.

I ara contestaré el seu darrer comentari adreçat a mi al bloc del seu primer secretari (veig que hi ha algú que el coneix...): només una cosa: No rectificaré, em sembla que ja li he aclarit el comentari que potser per falta de claredat o per altres motius, no s'ha arribat a entendre. Tot i així m'alegra haver-los provocat.

I per acabar dir-li que s'apliqui la frase " si alguna veritat és incontestable, al menys això sigui reconegut per tothom". I jo afegiria: "I que es facin públiques". Falten moltes veritats per sortir a la llum sr. regidor. De moment ha sortit a la llum pública alguna de les "feinetes" dels seus companys de govern. Però en falten algunes. Per exemple: Qui va negociar durant el descans del ple del dia 25 per intentar aplaçar el ple un termini de dos mesos, és a dir fins al proper ple ordinari???(Quan alguns ingenus es pensen que la gent s'haurá oblidat) Li deixo l'honor de contestar i d'explicar els motius. Jo no diré res(de veritat). Més que res perqué no vull ser anomenat demagog ni res per l'estil. Cadascú que sigui responsable dels seus actes.
Salutacions cordials,
Sergi, un noi interessat en la política els agradi o no.