dimecres, 26 de març del 2008

Nova etapa

Per si algú no ho sabia, una de les meves aficions, a més de la política, és la petanca.

Des dels 12 anys que hi jugo, és a dir fa 8 anys. Actualment sóc el secretàri del Club Petanca Abrera i he jugat federat en aquest club les tres últimes temporades. Vaig començar jugant a cinquena divisió, aquell any vam perdre la categoria, però la vam poder recuperar en la temporada següent, però en la última la hem tornat a perdre.

Al finalitzar la temporada el delegat del club de petanca d'Olesa (ACER Olesa) em va oferir de jugar amb ells la propera temporada. Em va explicar el projecte i em va convènçer. Tenen un projecte interessant: 3 equips: un a tercera, un a cinquena i un a sisena. L'objectiu es pujar de categoria tots 3. Jo hi vaig per ajudar a l'equip de cinquena a pujar a quarta. Hi confio, aquest any van aconseguir assolir els objectius que era pujar l'equip de quarta a tercera i el de sisena a cinquena. Així que no vaig dubtar en acceptar de fitxar per l'ACER Olesa.

La decisió tot i ser fàcil, va ser dura d'explicar al president del Club Petanca Abrera, el club on he jugat sempre, on he après a jugar. Tot i abandonar l'equip federat, no deixo de ser soci, ni abandono la junta, ni res. Només faltaria...
Als pocs dies vaig demanar la baixa federativa i vaig pujar la fitxa al president de l'Olesa. I avui he fet un pas més, tornar l'equipament de l'Abrera. Tot ha sigut dur. La veritat què sap greu marxar del meu club de tota la vida. Però... no podia desaprofitar una oportunitat com aquesta.

Tenia tres opcions: seguir a l'Abrera a sisena; anar a jugar a l'Olesa o anar a jugar a Vilanova del Camí. Club al que agraeixo el seu interès i al qual no tanco les portes en un futur. Però ara vull començar una nova etapa al Club Acer Olesa, una etapa que espero sigui molt positiva i pugui ajudar a aconseguir els objectius.

També aclarir que els motius d'aquest canvi són estrictament esportius, no econòmics. (Abans que algú parli sense saber... millor ho explico)
I per acabar animar-vos a practicar aquest esport, és agradable i entretingut. A més coneixes gent i fas amics allà on vas. No és un esport d'avis, tot el contrari la gent que va als torneigs en gran part són gent jove. Així que ànims i al Club Petanca Abrera teniu les portes obertes.