dimecres, 21 de novembre del 2007

Horitzons


Escric avui per parlar d'alguns fets que per mi són molt importants pel meu futur, pel que vull arribar a ser, pel que vull fer. És sabut per tots els que em coneixen que m'agrada la política, que sóc militant d'Esquerra Republicana de Catalunya. És sabut per tots els que em coneixen que participo en la política d'Abrera, que a dins de la secció local m'encarrego dels temes de joventut, aquest sector oblidat d'Abrera perque aquest govern que ve de temps llunyans mai ha pensat en els que no voten.


Fa pocs dies em van proposar presentar-me per a Conseller Nacional Comarcal d'ERC. Cosa que em va fer molta il.lusió, ja que en poc més d'un any que sóc dins del partit com a militant, no és fàcil que confiin en tu d'aquesta manera. Pocs dies després també es va presentar l'opcio de presentar candidatura per formar part de les llistes d'ERC a les eleccions generals del proper mes de març.

Finalment he decidit acceptar la proposta de presentar-me a formar part de les llistes, com a representant del Baix Llobregat, i més concretament com a representant del Baix Llobregat Nord.

D'il.lusió i ganes no me'n falten i sóc conscient de l'edat que tinc i que la falta d'experiència potser pot ser un punt desfavorable. Sóc conscient que formar part de les llistes és simplement simbòlic, doncs seria un miracle que en sortís diputat en el lloc que pugui ocupar a les llistes.

Tot això s'aclarirà el proper dia 1 de desembre en el Congrès Comarcal d'ERC. Fins llavors... una única feina: Escriure un petit discurs de presentació que digui tot el que vull.


I per acabar, un altre repte: la creació d'una associació de joves, que dongui vida als joves del meu poble. És encara un projecte sense gairebé forma, però amb gent disposada a tirar endevant. Ara falta cridar l'atenció dels joves i fer d'aquest projecte, avui incipient, una realitat.


Des d'aqui gràcies a la gent que confia i ha confiat en les meves idees, que a la fi són les que et condueixen allà on estàs. Si no tens idees no arribes enlloc. Les idees són el rumb, si considerem que la vida és un viatge en el temps que ens toca viure. Doncs les idees ens condueixen a diferents indrets(objectius). En aquesta vida no tot és tenir masters... sinó idees i saber-les dur a terme, és a dir lluitar per elles.