dilluns, 31 de desembre del 2007

Feliç 2008!


A falta de vint minuts per acabar l'any 2007, havent acabat de sopar fa una estoneta i esperant les dotze campanades per brindar amb cava i en família, escric les meves últimes paraules del 2007:


Ara que acaba aquest 2007, que com es pot llegir a l'anterior blocada, ha estat força bó per als meus interessos, voldria si més no escriure uns quants propòsits i desitjos per aquest nou any que està a punt de començar.


Primerament i el més important seria que aquest 2008 sigui un any recordat per la pau, un any en que totes les nacions oprimides aconsegueixin ser pobles lliures. Vull que el 2008 sigui l'any del referèndum a Euskal Herria, vull que Euskal Herria vençi Espanya democràticament, sense violència, vull que "Llibertat" sigui la paraula clau d'aquest nou any que comença.


Vull que al març, la població de l'Estat espanyol voti sabiament, m'agradaria veure uns bons resultats electorals per als partits catalanistes, i ja que demano, m'agradaria que els millors resultats fòssin per Esquerra Republicana de Catalunya, partit en el que milito i formaré part de les llistes que es presenten per les eleccions generals. M'agradaria que els partits minoritaris guanyessin aquestes eleccions que fós possible un gran pacte de minories, i que els "partits grans" però alhora mediocres no poguessin governar. Penso que són la causa del desgast d'aquesta democràcia, basada en una Constitució que ha de ser revisada i hauria d'abolir la monarquia. Una monarquia, que d'acord, ha sigut la base de la Transició democràtica, però que per poder parlar de transició, penso hauria de ser abolida. És necessària una nova constitució, és necessari que el Regne d'Espanya passi a ser una República, doncs si hem de ser espanyols, almenys poder dir que som republicans. Això si sense oblidar la nostra lluita democràtica per aconseguir que Catalunya sigui independent i republicana. Sense oblidar Euskal Herria ni Galicia i la resta de nacions oprimides d'arreu del món!


Per la pau, per la llibertat! Feliç 2008!!


M'en vaig a menjar el raïm!