dissabte, 15 de desembre del 2007

Nova imatge

Avui, 15 de desembre he decidit canviar la imatge d'aquest blog.
Així doncs, he modificat el fons, així com el color del text. He introduït un parell d'imatges i un poema de Miquel Martí i Pol. La meva intenció és anar canviant aquest poema del marge esquerre del blog.
Espero poder actualitzar amb més freqüència i també visitar altres blogs d'opinió per donar a conèixer el meu blog. Així obro una nova etapa d'aquest blog del qual estic força satisfet ja que em serveix per expressar-me lliurement. També intentaré revisar les faltes d'ortografia en les properes entrades.
Espero que us agradi aquesta nova imatge! Gràcies i benvinguts a la nova etapa d'aquest blog, on simplement intento expressar les meves inquietuds, les meves opinions i sobretot sense cap voluntat de faltar a respecte.