divendres, 29 de febrer del 2008

Carta oberta


Avui escric una carta, que a diferència de les dues anteriors no té cap destinatari concret, sinó que és oberta a tots els lectors del meu blog.

Estimats lectors em vull dirigir-vos a vosaltres per fer-vos reflexionar.
Aquestes dues últimes setmanes he estat ocupat en campanyes electorals, tant per les claustrals a la universitat, com per les eleccions generals. He assistit a diferents actes, tots d'Esquerra, menys un.
A tots aquests actes hi he anat amb respecte, amb ganes d'escoltar, també de parlar(en el que vaig fer aquí a Abrera).
Dimecres vaig assistir a una xerrada-debat d'ICV-EUiA a la meva facultat. Vaig anar a escoltar Joan Herrera, David Cid i al sr.Nuet. Sincerament, comparteixo certes propostes, certes idees de les que proposen, però també n'hi ha moltes amb les quals discrepo al 100%, com és el cas del model territorial. Però tot i així vaig escoltar el que deien, i en el torn de preguntes vaig dir la meva i vaig poder defensar el model de sobirania i la modificació de la Llei de Memòria històrica. Paraules sempre fetes amb absolut respecte, sense ofendre ningú. I al acabar l'acte vam poder parlar amb el sr. Herrera sense cap problema, vam poder debatir certes idees d'uns i altres. Sense cap problema.
I ahir pel matí vaig assistir a la conferència a la facultat de'n Joan Puigcercós i Georgina Oliva. Personalment la forma de parlar de'n Joan m'agrada: les coses clares i amb alguna ironia. L'admiro(la forma de parlar, la facilitat de paraula...).
I per la tarda a Sant Andreu vaig assisitir a una conferència de'n Xavier Vendrell, persona a la que les dues o tres vegades que he tingut el plaer d'escoltar, sincerament evoca tots els seus sentiments, els sap transmetre a la gent, et sap inculcar l'esperit de lluita... En definitiva tot allò que de vegades, per circumstàncies acabes perdent i que de tant en tant va bé recordar, perqué t'animen a continuar lluitant. En el meu cas lluitar per aconseguir la independència de la meva nació, del meu país: Catalunya.

I ara m'adreço als lectors, sobretot als que opinen i deixen comentaris. Primerament gràcies a tots aquells que amb comentaris al blog, o personalment em transmeten la seva opinio sobre el blog, gràcies a aquells que m'animen a continuar amb aquest blog.
Segon: per aquells que deixen comentaris sense fonaments, amb insults i mentides, amb noms... doncs els demano que siusplau reflexionin, que pensin en què l'objectiu d'aquest blog és el d'expressar les meves opinions, en definitiva crítiques(que tant poden ser positives com negatives), i també un espai on poder compartir les meves reflexions. El que no pot ser és que aquest blog s'estigui convertint en un espai de "cotilleos", més que res perqué no ho vull. Si algú ha d'expressar la seva opinió contrària als meus arguments els acceptaré , si algú m'ha de donar consells constructius els acceptaré. El que no acceptaré serán insults contra terceres persones, el que no toleraré són comentaris "cotillas" implicant a terceres persones. Demano a aquestes persones que el que hagin de "destapar"no ho facin aqui, que si creuen que algú ha estafat al poble ho denunciïn, que si algú ha comés delictes, que ho posin en mans de la justicia, que per aixó está. Demano que respectin el dret a la intimitat, el dret a la presumpció d'innocència...

Res més i gràcies.