dimarts, 5 de febrer del 2008

Normalitat a mitges

Ahir per fi vaig poder arribar fins Plaça Espanya. Ahir estava content, felíç, amb ganes d'anar a la universitat. Simplement em feia feliç pensar que no hauria de fer gairebé 20 parades de metro.
I es que el servei de la línia Llobregat-Anoia restava interromput entre Av.Carrilet i Pl.Espanya des del 20 d'octubre... uns 75 dies!!! I això m'ha suposat haver de fer més de mig hora de metro en cada viatge, és a dir més d'una hora al dia de metro, mes els tres quarts de tren... Ara trigaré el mateix, no ho negaré, però torna aquella comoditat de pujar a Abrera i arribar fins Pl. Espanya i només haver de fer cinc parades de la L1 i un parell de L4. Quin plaer vaig pensar en el cami d'anada.

Aquest sentiment de felicitat per tornar a la "normalitat" es va esvaïr només agafar el metro a Urquinaona per anar a Pl. Espanya. El metro anava fatal. Es parava cinc minuts a cada estació. Jo que havia sortit amb temps, per no haver de còrrer... vaig acabar fent una carrera per arribar a agafar el tren. I al final un sentiment de cabreig va tornar a inundar el meu cap. I es que si no és el tren, és el metro!!!

Necessitem que es facin inversions en la xarxa ferroviària ja!! Necessitem tenir un servei del segle XXI!!!

Això si, potser em va fer sentir millor el fet de pensar que a partir de la setmana que ve, en teoria, entra en funcionament el metro del Baix Llobregat. I això suposarà que cada 20 minuts tindré un tren direcció Manresa(R5). I que si puc deixar el cotxe a Martorell, cada 8 minuts tindré un tren direcció Martorell. Això suposarà que no hauré de còrrer, que podré anar encara més tranquil, que no em fará falta còrrer, que si perdo un tren, ja no hauré d'esperar tant, que en deu minuts en tindré un altre.

Però per no acabar sense parlar de política... siusplau que la gent no es cregui aquest gran fabor que ha promès el PSC-PSOE de grans inversions. Són les que toquen segons l'Estatut. No és res de l'altre món, no és res fora del normal. És simplement el que toca. Que ja va bé. Però no es que sigui cap promesa electoral, és simplement el que ordena l'Estatut. L'única cosa es que ZP i companyia volen comprar vots. Volen comprar tornant 400 euros, que amb anterioritat haurás pagat. Quin sentit té?? Aquests es pensen que la gent és tonta!!! PERO NO!!!