dissabte, 15 de març del 2008

Exclusiva.

Bé, en els últims dies algú va fer pública la meva relació amb la regidora del PP d'Abrera. La veritat es què voliem mantenir la nostra relació en secret, però no ha pogut ser. Són coses de poble... els secrets acaben sent públics. Què hi farem...

Bé, per evitar mal entesos i comentaris absurds, voldria ser jo mateix qui expliqui la meva relació amb Isabel.

-Tot va començar al mes de maig, durant la campanya de les eleccions municipals. Jo no coneixia de l'existència d'Isabel, no l'havia vist mai. I això què vaig anar a un míting de la Maria Soler. Ja sabeu un d'aquells actes on es regalen botifarres i es diuen moltes barbaritats. Un d'aquells actes en què Maria Soler es transforma (com un Power ranger) en Maria Soler de Calcuta i s'omple la boca de bones paraules i bones intencions. Tot i que després tot es queda en això... bones intencions. La realitat és un altre.

Bé, segueixo. Jo estava per allà escoltant i de sobte vaig topar amb Isabel. No va passar res, només va dir: perdó. Jo no la coneixia i ella a mi tampoc. Pocs dies després vaig veure una foto seva en un fanal, i llavors em vaig enrecordar d'ella. La seva cara se'm va quedar a la ment. Va ser una espècie d'amor a primera vista.
Llavors vaig anar a un dels seus mítings durant la campanya a Abrera. Cada dia estava més enamorat. Ella em mirava a mi, sense saber qui era.
No ens vam tornar a veure fins al dia de les eleccions. Tots dos estavem com a Apoderats dels nostres respectius partits. Va ser allà on em vaig presentar. Va ser allà on va començar tot.
Poc a poc ens vam anar coneixent i coincidint als plens. Ella com a regidora i jo com a públic. Els creuaments de mirades a vegades ho diuen tot.
Hem anat coincidint en diferents reunions de la Plataforma en contra de la pujada abusiva de l'IBI, jo la vaig anar a veure al míting de les generals on la va acompanyar el sr. Vidal-Quadras.
El fet de què tots dos fóssim candidats pel Congrés no és casualitat. Vam decidir què haviem de marxar d'Abrera, i vam veure en Madrid un lloc cèntric i llunyà per començar la nostra vida junts. Però els resultats no han ajudat gaire.
I ara que algú ha escampat la nostra relació, ja no tenim res a amagar. Algú em va passar una fotografia molt compromesa(la foto de l'inici) on estem tots dos junts en una reunió de la plataforma. I abans que algú la faci servir en contra nostra i digui barbaritats, doncs he preferit explicar la nostra història.

Si algú vol més detalls que pregunti no tindrem cap problema en respondre. Gràcies.

La nosta relació és purament amorosa, i no ideològica. En l'aspecte ideològic som completament diferents.