dijous, 6 de març del 2008

Míting ICV-EUA

Avui míting d'ICV-EUA a Abrera. Un acte en què han coincidit el regidor d'EUiA d'Abrera, i la regidora d'ADA, però coordinadora d'ICV a Abrera. Recordo que a Abrera no existeix la coalició ICV-EUA i que ICV está dins del partit municipal d'ADA.

La veritat que m'ha agradat veure'ls plegats en un acte així. Sincerament la meva més profunda felicitació per l'acte que han organitzat aquesta tarda. Acte que ha comptat amb la presència del coordinador d'ICV Baix Llobregat (no recordo el nom, ho sento) i del coordinador d'EUA al Baix Llobregat, Jordi Miralles.

Tenia ganes d'assistir a un acte i no sortir enrabiat com en els casos del PP i PSC-PSOE.
Amb ICV-EUA no comparteixo la totalitat d'idees. Principalment la del model d'estat, ja que creuen en el federalisme. Però el què si tinc clar és que després d'ERC és el partit amb qui més idees comparteixo(ICV).

Ja ho vaig dir en un escrit fa uns mesos... les vertaderes opcions per aquestes eleccions, les vertaderes opcions per buscar el canvi resideixen en ERC i ICV-EUA(almenys pel bé de Catalunya, que és el que m'interessa). No tinc cap problema en dir-ho.

I res més, que s'acosta el final de campanya i aviam que diu el poble. Esperem que voti pel progrés i pel canvi de debó. Esperem que el poble voti als partits d'esquerra de debó i no aquells que s'están convertint en partits de centre tirant cap a la dreta com el PSC-PSOE.

BONA NIT I BONA SORT!