dilluns, 30 de juny del 2008

Fi de festes, final de l'Eurocopa i final de curs


Bé aquest entre ahir i avui han estat dos dies de finals. Començaré comentant la final de l'Eurocopa. Vaig anar a la pantalla gegant instalada al gimnàs del Platón Sartí. En un principi no tenia idea d'anar però la regidora del PP, Isabel, em va convènçer per tal que l'acompanyés i bé, hi vaig anar. En un ambient no gaire agradable per a mi, allà envoltat de banderes espanyoles i de gent cridant a favor d'Espanya... però bé tot es pot aguantar. La veritat que no va ser còmode la situació produïda en el moment del gol d'Espanya, tothom es va aixecar i saltaven, jo era l'únic que quedava assegut a la cadira. Fins i tot el Yepes saltava... i això que alguns deien que havia estat militant d'ERC a Balaguer... La Maria botava als càntics d' "alemán quien no bote", mentre el sr.Martinez estava fent-li compania al sr. Villalba, i mantenint-se fidel a la seva ideologia, no va mostrar senyals d'alegria al final del partit. Ara bé senyor Martinez al contrari del que pensaves de mi, no volia que guanyés Alemanya, de fet em resultava indiferent el resultat del partit. I sent sincers... Espanya es va merèixer el campionat pel fútbol que han practicat al llarg del torneig, i ho dic com a amant del bon futbol, deixant de banda la política.


També vam assistir al final de la Festa Major 2008, on la veritat vam poder veure un magnific castell de focs, tal i com va sent habitual els darrers anys.


I ja per acabar, avui he fet el darrer examen del curs, i per tant estic de vacances. S'ha acabat estudiar durant un temps, fins que hagi d'estudiar pels exàmens de setembre.